تماشا کنید | مروری بر عملکرد 3 ساله ی بازی آنلاین Clash of Clans
بدون شک بازیهای آنلاین مدت زیادی است که توانستهاند مخاطبان زیادی را با خود همراه سازند و روزانه افراد زیادی به انجام این بازیها مشغول میشوند؛ در این میان بازیهای استراتژیک از محبوبیت بیشتری برخورداند و به همین دلیل است که تاکنون بازیهای ایرانی و غیرایرانی زیادی در فضای وب طراحی شده اند. از طرفی با گسترش روز افزون اسمارت فون ها و تبلت ها، بازیهای آنلاین توانستند خیلی سریعتر از گذشته جای خود را در دل مردم باز کنند و رقابت سختی را بر سر جذب مخاطبین خود آغاز کنند.
در این میان وقتی صحبت از بازی های آنلاین آن هم از نوع استراتژیک به زبان می آید، کمتر کسی است که از بازی محبوب Clash Of Clans سخنی به میان نیاورد و یا حتی نام آن را نشنیده باشد؛ قطعا یک بار هم که شده این بازی آنلاین را انجام داده اید! و اگر هم بازی نکرده اید حتما نام آن را شنیده اید.
می دانیم که این بازی محبوب توسط استودیوی بازی سازی فنلاندی Supercell ساخته شد و اولین بار در تاریخ دوم آگوست 2012 برای سیستم عامل آیاواس وسپس بعد از مدتی طولانی، در واپسین روز ماه سپتامبر 2013 برای پلتفرم محبوب اندروید عرضه شد.
این بازی فوق العاده جذاب و زیبا در همان ابتدای کار توانست به موفقیتی جهانی دست پیدا کند و رکوردهای سنگینی را از خود به جای گذاشت تا جایی که هم اکنون میلیونها نفر بر روی گوشی و تبلت خود کلش آف کلنز را دارند و از انجام این بازی لذت می برند. در این راستا طبق آمار شرکت سازنده این بازی در نیمه اول سال 2013 روزانه 2400000 دلار سود از فروش پول مجازی به دست میآورد که در نوع خودش رکورد بزرگی به حساب میآید.
جهت اطلاع شما عزیزان بر اساس آمار های App Annie، بازی محبوب و پرطرفدار Clash of Clans هم اکنون در مقام نخست بهترین بازی های موبایلی در 80 کشور از 101 کشور جهان قرار گرفته و طبق گزارشات مالی منتشره، شرکت Supercell در سال گذشته میلادی به میزان 1.8 میلیارد دلار ازاین بازی سود دهی داشته است که اگر شمار این مبلغ را در 365 روز سال تقسیم کنید، این کمپانی در هر روز تنها از بازی کلش آو کلنز 5 میلیون دلار درآمد دارد.
در پایان اگر نقطه نظری در رابطه با این بازی دارید، خوشحال می شویم که آن را با ما در میان گذارید؛ آیا تا کنون تجریه خرید در بازی Clash of Calns را داشته اید ؟